Overzicht:
Ons terugbetalings- en retourbeleid is geldig voor 14 dagen vanaf de dag van aankoop. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen worden niet geretourneerd.
* Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd.
* We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen.
Andere niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging
Om uw retourzending te voltooien, hebben wij een kassabon of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling wordt toegekend:
Boek met duidelijke tekenen van gebruik
CD, DVD, VHS tape, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die geopend is.
Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.
Terugbetalingen:
Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, dan wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een krediet toegepast op uw kredietkaart of oorspronkelijke betalingswijze, binnen een bepaald aantal dagen.
Te late of ontbrekende terugbetalingen:
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Vaak is er enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via info@maxximeubel.nl.
Uitverkoop artikelen:
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Sale artikelen kunnen niet worden terugbetaald.
Ruilen:
Wij vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@maxximeubel.nl.
Geschenken:
Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar je toegestuurd.
Als het artikel bij aankoop niet was gemarkeerd als een cadeau, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten versturen om deze later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en krijgen zij bericht over je retourzending.
Retourzendingen verzenden:
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product je bereikt variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We garanderen niet dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@maxximeubel.nl voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.